پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118401
زمان توزيع کتب درسي دبيرستان و دبستان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2732

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجةالاسلام محي‌الدين محمديان با اشاره به چاپ يک هزار و ??? عنوان کتاب درسي و راهنماي معلم اظهار داشت: با وجود گستردگي جامعه دانش‌آموزي تلاش مي‌کنيم کتاب‌ها به موقع به دست دانش‌آموزان برسد و اين امر شگفتي برخي ازکارشناسان کشورهاي بازديد کننده از ايران را برانگيخته است.
وي افزود: مقرر شد به منظور رفاه حال والدين وکاهش دغدغه دانش‌آموزان مقطع ابتدايي، کتاب‌هاي پايه اول ابتدايي در جشن شکوفه‌ها و پايه‌هاي دوم تا ششم در نخستين روز سال تحصيلي توسط مدارس توزيع شود.

رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي تصريح کرد: به رغم افزايش قابل توجه قيمت کاغذ و خدمات چاپ، کتاب‌هاي درسي با استفاده از يارانه و امکانات چاپ سازمان، افزايش قيمت چنداني نداشته است.

حجةالاسلام محمديان اظهار داشت: توزيع کتاب‌هاي درسي متوسطه اول و دوم همزمان از نيمه دوم شهريور در سراسر کشور با اولويت مناطق دورافتاده آغاز مي‌شود.

وي بحث يادگيري را منحصر به محيط مدرسه و کلاس ندانسته و اضافه کرد: خانواده، اجتماع و رسانه‌ها به ويژه صدا و سيما در اين زمينه سهيم هستند و براي آن که تعارضي بين آموزه‌هاي مدرسه و ديگر محيط هاي يادگيري ايجاد نشود، بايد با توجه به راهبردهاي سند تحول بنيادين بين آن‌ها هماهنگي و همسويي برقرار شود.

 

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html